Legendary Krakow FAQ
● Czy kierowca posługuje się językiem polskim i angielskim? Tak, wszyscy kierowcy
posługują się tymi językami w stopniu bardzo dobrym.
● Czy muszę dzielić pojazd z innymi osobami? Czy jest dostępna usługa “od drzwi do
drzwi”? Jeśli zdecydujesz się na wycieczkę grupową, będziesz dzielić pojazd z innymi
osobami. W tej opcji nie gwarantujemy usługi “door to door”. Jeśli zarezerwujesz prywatną
wycieczkę lub transfer, samochód będzie dla Ciebie i Twojej grupy. Kierowca odbierze Cię jak
najbliżej drzwi Twojego mieszkania.
● W jakiej walucie można zapłacić? Preferujemy polski złoty, ale istnieje możliwość
płatności w najpopularniejszych walutach EURO i dolarach, według wartości NBP.
● Co w przypadku dużej ilości bagażu (sprzęt narciarski, wózek inwalidzki itp.)? Prosimy
o wcześniejsze poinformowanie nas o dodatkowym bagażu, aby jego przewiezienie było
możliwe.
● Co w przypadku pozostawienia czegoś w pojeździe? W takim wypadku prosimy o jak
najszybszy kontakt w celu znalezienia danej rzeczy.
● Czy jest możliwość skorzystania z fotelików dziecięcych? Tak, prosimy o wcześniejsze
poinformowanie o takiej potrzebie. Jest to bezpłatne.
● Czy Legendary Kraków jest firmą licencjonowaną i w pełni ubezpieczoną? Tak,
posiadamy wszystkie niezbędne uprawnienia i licencje, wszystkie samochody są w pełni
ubezpieczone, w tym także pasażerowie.
● Czy są dostępne usługi nocne? Tak, zapewniamy całodobowy serwis, prosimy o
poinformowanie nas z wyprzedzeniem, jeśli chciałbyś zarezerwować usługę w ciągu nocy.
● Co w przypadku, jeśli nie mogę odnaleźć kierowcy? W takim przypadku prosimy o kontakt
telefoniczny z naszymi pracownikami.
● Jaka pogoda panuje w Polsce podczas zimy? Zależy to od miesiąca, należy być
przygotowanym na ewentualne mroźniejsze dni.
ZASADY I WARUNKI POLITYKI LEGENDARY KRAKÓW S.C.
1. Uczestnik wycieczki powinien pojawić się na ustalonym miejscu odbioru przynajmniej 5
minut wcześniej.
2. Aby skorzystać ze zniżki ulgowej, student musi mieć mniej niż 26 lat oraz pokazać swoją
ważną legitymację studencką, którą powinien mieć przy sobie także podczas trwania
wycieczki.
3. Anulacja rezerwacji jest możliwa najpóźniej 12 godzin przed rozpoczęciem wycieczki. Po
upływie tego czasu zwrot pieniędzy nie jest możliwy.
4. W pojeździe nie jest dopuszczone:
– picie ciepłych napojów (takich jak herbata, kawa)
– jedzenie
– palenie (w tym papierosów elektronicznych)
– spożywanie alkoholu
5. W żadnym wypadku nie jest dozwolone bycie pod wpływem alkoholu lub innych środków
odurzających – ani przed, ani w trakcie wycieczki.
6. Poprzez wszystkie uszkodzenia czy zabrudzenia w pojeździe spowodowane przez klienta,
następuje odszkodowanie finansowe od klienta na podstawie wystawionej faktury.
7. Czas trwania dla każdej wycieczki jest przybliżony – może się zdarzyć, że z wielu powodów
wycieczka się przedłuży lub skróci.
8. Legendary Krakow S.C. nie odpowiada za opóźnienia Muzeów.
9. Po zakończeniu wycieczki prosimy o pozostawienie po sobie czystego miejsca oraz zabrania
ze sobą swoich rzeczy. Firma nie jest odpowiedzialna za pozostawienie rzeczy w pojazdach
lub biurach.
10. Aktywny typ wycieczek może być niebezpieczny i wiązać się ze szczególnym ryzykiem, o
którym oświadczasz, że jesteś świadomy podczas rezerwacji wycieczki.
NALEŻY PAMIĘTAĆ, ŻE OSOBA WCHODZĄCA NA TEREN MUZEUM (A W TYM JEJ BAGAŻ),
MOŻE PODLEGAĆ KONTROLI, RÓWNIEŻ Z WYKORZYSTANIEM ELEKTRONICZNEGO
URZĄDZENIA DO WYKRYWANIA SUBSTANCJI I PRZEDMIOTÓW NIEBEZPIECZNYCH. OSOBA,
KTÓRA ODMAWIA PRZEPROWADZENIA KONTROLI LUB POZOSTAWIENIA BAGAŻU W
MAGAZYNIE, NIE MOŻE BYĆ WPUSZCZONA NA TEREN MUZEUM.
MAKSYMALNY ROZMIAR TOREB I PLECAKÓW TO:
30 x 20 x 10 CM.